Upozornění

Pro přidání auta
musíte být přihlášen

Ok, rozumím

Mikrotesty

Reset

Mikrotest: Mercedes-Benz GLC

5.1.2017 23:05

Typ a motorizace: AMG 43 4MATIC

Plusy auta

  • Dospělý šestiválec. Kultivovaný i divoký, podle zacházení.
  • Nádherný zvuk motoru a výfuků. Hluboký, temný, krásný.
  • Poctivě zpracovaný interiér. Origo tvary, fajn plasty i sedačky.
  • Dobře ovladatelný infotainment systém.
  • Elegantní ambientní osvětlení interiéru.
  • Přesné řízení
  • Nadprůměrná převodovka

Mínusy auta

  • Rázy od náprav (hlavně zadní), hluk od prahů.
  • Chybí WOW faktor. Částečně obecný problém SUV.
  • Zkrátka SUV s přeplňovaným šestihrnkem a 4 laufy.
  • Nic, z čeho by mi spadla čelist.

Mikrotest: Audi A4

28.9.2016 12:01

Typ a motorizace: 2.0 TDI Quattro (B9)

Plusy auta

  • Velmi dospělý jízdní projev na úrovni A6
  • Skvěle utlumený podvozek. Jednoznačně nejlíp ze všech generací
  • Luxusní interiér a špičková kvalita zpracování
  • Kultivovaný motor a vynikající odhlučnění (jak to u 4válce jde)
  • Baby manažerská limuzína se vším všudy
  • Krásná a praktická digitální přístrojovka
  • Fantastický posaz a sedačky (nízko i vysoko, dle libosti)
  • Pocit komfortu, bezpečí a jistoty

Mínusy auta

  • Je to pořád malé a asi vždycky zůstane. Potom volit A6
  • Řízení je spíš požitek než zábava. Zábavnější jsou např BMW 3 nebo Jaguar XE
  • Někdy absurdní příplatkové položky včetně jejich cen

Mikrotest: Volkswagen Tiguan

22.7.2016 12:44

Typ a motorizace: 2.0 TDI 4M 110 kW

Plusy auta

  • Solidní prostor uvnitř. Na šířku, na výšku. Působí prostornější než předchůdce
  • Skvěle utlumený motor. Zvukově. Uvnitř je fakt ticho
  • Dobře odhlučněný podvozek
  • S R vizuálním paketem a dobrou výbavou vypadá "šťavnatě"
  • Předvídatelnost: Jízdy i ovládání. Žádné excesy. Může být i minus

Mínusy auta

  • Nuda. Při nasednutí i řízení. Nic nového, nic zajímavého.
  • Nesedí mi cena vs. doručená hodnota.
  • I za 1,3 mil s DPH pořád ten samý Tiguan
  • Z hlediska materiálů i designu odbytá palubní deska a celý přední prostor
  • Celkem bezpáteřní jízdní projev na silnici. Neurazí, nenadchne.

Mikrotest: Peugeot 106

1.3.2016 23:35

Typ a motorizace: 1.6 GTI

Plusy auta

  • Láska na první svezení
  • Pravý hot-hatch z 90. let
  • Vše je o řidiči a jeho schopnostech
  • Lehké a velmi kontaktní auto
  • Skvělý podvozek
  • Vzhledem k váze silná atmosféra (max přes 200km/h a boží krouťák nad 5 000 rpm)
  • Nízká spotřeba
  • Vzhled (ten je velmi subjektivní)
  • Ergonomické sedačky, které drží řidiče
  • Motor je poctivá inženýřina
  • Ceny ojetin (což brzo nebude pravda)
  • Zvuk na 5 000 rpm
  • Vyloženě auto pro radost z jízdy
  • Překvapivě mnoho místa vzadu a pro velké lidi i ve předu
  • Sporatické provozní náklady
  • Nechceš GTI, můžeš zvolit i dynamickou a úspornou 1.4 Sport - 55 kW klame

Mínusy auta

  • Kufr je jen sporadický
  • Maximální výbava - elektrická okénka a kožené sedačky
  • Častá záměna za tuning
  • Služebáky chtějí pořád závodit
  • Takřka nelze sehnat kus nenapadený tunerem v šikovném stavu
  • U nás nutná častá repase zadní nápravy a ostatních podvozkových dílů
  • Špatný výhled při parkování - auto klame
  • Velmi háklivý na kvalitu cest
  • Vzniká na něm opravdu šeredná závislost

Mikrotest: Audi A8

1.3.2016 23:08

Typ a motorizace: 3.0 TDI LONG

Plusy auta

  • WOW efekt za cenu zánovní Fabie
  • Lví komfort pro čtyři pasážery
  • Možnost zvolit zcela optimální posez
  • Silný naftový agregát
  • Respektuhodný design
  • Parník na dlouhé trasy
  • Velký kufr
  • Výbava
  • Komfort pro řidiče
  • Přes velkou hmotnost i rozměry velmi agilní vůz
  • Jízdní vlastnosti
  • Plavná a jistá jízda i při rychlostech hodně nad 200 kmh
  • Image vozu a značky
  • Spotřeba
  • Hezčí, než nová generace

Mínusy auta

  • Rychlost lze odvodit jen z tachometru
  • Ceny zásadnějších servisních zásahů
  • Provozní náklady
  • Auto není kvůli rozměrům příliš vhodné pro pohyb ve městě
  • Častá diskotéka na palubce bez příčiny
  • Lidi vás mají hned za magnáta nebo člena drogového kartelu
  • Je to jen o tom mít na banány
  • Méně kontaktní řízení
  • Horko těžko nalézt optimální kus s příjemnou cenovkou
  • Potřebuju ho! :)
2 komentářů
zezulin Cenovka tohoto kusu?
1.3.2016 23:16
janik.marcel Bude se prodávat za tři měsíce. Cena zatím není stanovena.
1.3.2016 23:35

Mikrotest: Hyundai Genesis

23.1.2015 13:05

Typ a motorizace: 3.8 HTRAC

Plusy auta

  • Sametový benzínový šestiválec
  • Osmistupňová převodovka
  • Vzduchový podvozek a jeho komfort
  • Překvapivě nízká spotřeba
  • Pohon všech kol
  • Kvalita materiálů v interiéru, zpracování a perfektní ergonomie
  • Bohatá výbava včetně zadních posuvných sedadel s vyhříváním a odvětráváním
  • Intuitivní, rychlý a graficky povedený infoteinment systém s 9" displayem
  • Vnitřní prostor
  • Jízdní asistenty ( řízení v pruzích, slepé úhly, radarový tempomat, head-up )
  • Sladění asistentů a prémiová funkčnost
  • Odhlučnění interiéru

Mínusy auta

  • Je to Hyundai
  • Převodovka občas cuká a skáče mezi kvalty
  • Design a look interiéru je stále mix amerického a korejského auta
4 komentářů
veverka3 Moment to se nedělá v 8mi válci ?
3.2.2015 02:49
zezulin Jediný motor a je to šestiválec, i když tady autari.cz/link/8ea20e to vlastně ani nejde poznat.
4.2.2015 21:49
Tiburon Proč je jako minus uvedeno "Je to Hyundai"? To je hodně přehnané zobecnění, které nedává smysl
11.2.2015 01:54
Tiburon Podařilo se mi dohledat původní recenzi na autojurnal.cz...je to akorát podle mě nevhodně formulované...výstižnější by bylo : Hyundai a limuzina k sobě nesedí
11.2.2015 02:06

Mikrotest: Volkswagen Passat

4.1.2015 22:17

Typ a motorizace: 2.0 TDI 176 kW

Plusy auta

  • Celková kvalita zpracování
  • Jistota auta v přímce i zatáčkách
  • Silný a celkem kultivovaný motor
  • Příjemné sportovně tvarované sedačky
  • Skvělý digitální přístrojový štít
  • Prostorné auto (vpředu, vzadu, kufr)
  • Evoluční posun na očekávané úrovni

Mínusy auta

  • Příliš krátké madlo dveří řidiče
  • Absolutně sterilní jízdní vlastnosti
  • Spíš průměrné tlumení nerovností
  • Žádné emoce z jízdy

Mikrotest: Maserati Ghibli

26.11.2014 18:28

Typ a motorizace: S Q4

Plusy auta

  • Jízdní vlastnosti
  • Hydraulické řízení
  • Pohon všech kol s preferencí zadní nápravy
  • Reakce motoru a lineární průběh s masivním krouťákem
  • Vzhled a image
  • ZVUK
  • Extrémně rychlá automatická převodovka ZF

Mínusy auta

  • Dílenské zpracování
  • Joystick převodovky
  • Slabé boční vedení sedadel
  • Brzdný účinek
  • Málo místa vzadu

Mikrotest: Tesla Model S

17.10.2014 21:55

Plusy auta

  • Na vysokou hmotnost neskutečná lehkost jízdy
  • Vysoký komfort i ve sportovním režimu
  • Vynikající ovladatelnost auta ve všech rychlostech
  • Solidní průměrný dojezd (cca 350 km)
  • Výborně odhlučněná kabina
  • Kvalitní zpracování interiéru
  • Špičkové ovládání skrze obří obrazovku
  • Výborné UX a reakce obrazovky na dotek
  • Asi nejlepší elektromobil součanosti

Mínusy auta

  • Jen průměrné přední sedačky
  • Doslova tragické zadní sedačky (taková divná lavice)
  • Obrovské kolísání hodnoty dojezdu (150 - 999 km)
  • Páčky a ovládací prvky = Mercedes (chce to vlastní identitu)
  • Chybějící ofiko zastoupení v Česku
  • Málo dobíjecích stanic (není chyba auta :)

Mikrotest: Škoda Yeti

13.10.2014 11:20

Typ a motorizace: 1,4 TSI 90 kW Outdoor Ambition Plus

Plusy auta

  • Vzhled varianty outdoor
  • Výborný výhled z kabiny
  • Prostorný interiér
  • Univerzálnost

Mínusy auta

  • Výkon u motorizace 1.4 TSI
  • Menší zavazadlový prostor
  • Odhlučnění kabiny

ukázat víc
načítám ...
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace